6 de maig del 2011

A LA PLATJA


Quan jo tenia pocs anys 6 o 7 vaig anar a la platja (cosa que m'agradaba molt). Era un dia que feia mala mar pero jo volia banyarme. I vaig entrar a l'aigua amb un pneumatic bastan gros, el forat del mig era mes gros que la meva cintura, m'hi vaig possar a dintre i anava campajan les onades. Fins que en va vindre una de molt forta i em va arrosegar a peu de platja, i el pneumátic se'n va anar a parar a peu d'ones amb una sacsejada molt forta; jo em pensaba que m'anava a ofegar i en vaig donar un ensurt molt fort. Tal va ser el meu ensurt que mai més no em vaig posar un pneumátic que no m'agafes la cintura (adaptaple) i no em vaig possar mes a dintre del mar si feia onades altes.
Aquell dia en vaig donar compte de la gran força del mar.

1 comentari:

  1. Bouhra6/5/11

    Hola M.Carme.
    No cal que tiens por fins hra, pots anar a la platja i banyar en la costa

    ResponElimina

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.