16 d’abril del 2010

Som tres filles i cinc fills. El meu pare era molt carinyós amb nosaltres. La meva mare es un bon general. Jo he tingut la sort de venir a Espanya. El que em va sorprèndre molt van ser les dones de Almeria, treballaven les joves i les grans. Això m'ha donat molta energia perque al meu poble no treballen les dones, solament les que estudien molt. A les altres nenes no les deixen estudiar les obliguen fer totes la feina de casa i esperen que algun senyor els demani la ma per casar-s'hi.

1 comentari:

  1. Fuensanta20/4/10

    Hola Bouchra tu escrito esta muy bien por que se ve la diferencia de cultura que hay entre un pais y otro en que trabaje las mujeres y las jovenes estudie.Lo que no veo bien que a las nenas no las dejen estudias tu pais esta aun como estaba España cuando yo era niña estaba como tu pais

    ResponElimina

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.