3 d’abril del 2009

Els meus quadres

Hola! Em dic M. Àngels.
Tota la vida m'havia agradat la pintura, però per circumstàncies laborals mai havia agafat un pinzell. Semopre havia pensat que el dia que no treballés agafaria un pinzell.
Quan vaig fer 58 anys vaig deixar de treballar i de seguida ho vaig provar.
Diré que és un hobby estupend, m'agrada i disfruto molt.
En l'actualitat tinc 62 anys i porto pintats més de 40 quadres. He pintat diferents motius: gerros de flors, personatges, "bodegons"...
Per aquesta ocasió he triat personatges que he tret de pintors coneguts: La jove de la perla de Vermer, La lletera també del mateix autor, La noia llegint de Fragnard, un de Caravaggio i un altre, que és el Sagrat Cor, del que en desconec l'autor.
Els quadres els he pintat a la meva manera. Sóc autodidacta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.